צמיגי DEBICA

אודות החברה
חברת הצמיגים Debica S.A. היא היצרנית הפולנית המובילה של צמיגים לנוסעים וצמיגים מסחריים. כמו כן זו היא חברה בין המובילות בשוק הצמיגים המזרח ארופאי עבור צמיגים למשאיות, רכבי שטח, מיכון חקלאי ועבור מוצרים אחרים מתעשיית הצמיגים.

100% התאמה לרכבכם
רשמו את שם הרכב שלכם דגם ושנה ונחזור אליכם עם הצעת מחיר מיוחדת

המוצרים של חברת הצמיגים Debica S.A. עומדים בכל התקנים והדרישות העולמיים.לפי הנתונים מהמוסד למדעי הכלכלה של האקדמיה הפולנית למדעים, חברת הצמיגים Debica S.A. היא המשקיעה והמעסיקה הגדולה ביותר בעיר Debica ובכלל באזור Subcarpathian Voivodship. היא מעסיקה כמעט שלושת אלפים עובדים, ומשתפת פעולה עם כ-350 עסקים מקומיים.מאז שנת 1995 היה לחברה משקיע אסטרטגי, החברה האמריקאית The Goodyear Tire & Rubber Company המחזיקה כיום ב-76,4% מהון המניות של בעלי המניות של החברה.
החברה מוכרת את מוצרי ב-60 מדינות על פני שש יבשות, כולל, אך ללא הגבלה, בריטניה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, ארצות הברית וברזיל.


ציונים לשבח
2013 – Debica – מותג הצמיגים הפולני החזק ביותר

Debica הועלתה בדרגה בדירוג המותגים הפולנים בעלי הערך הגבוה ביותר, שפורסם על ידי היומון "Rzeczpospolita".T.C. Debica מדורג בין חמשת המותגים הנבחרים בתכיפות הרבה ביותר בפולין במקום ה-14 בקרב מותגי המוצרים שאינם מזון החזקים ביותר, והוא מספר אחד בקטגוריית יצרני הצמיגים הפולניים. בסיווג הכללי מותג Debica מצוי בעמדה ה-110 לפי הדירוג של המותגים הפולנים בעלי הערך הגבוה ביותר, המתפרסם על ידי היומון "Rzeczpospolita".

2013 – TC Debica מובילה את החברות התעשייתיות בפולין

דירוג העסקים הפולנים של השבועון "Gazeta Finansowa"  ו-"Bisnode D&B Polska".חברת הצמיגים Debica S.A. דורגה במקום ה-46 מתוך קבוצה של 400 החברות המרכזיות בפולין, שדורגו בקטגוריית החברות התעשייתיות. הקריטריון המרכזי שבו השתמשו כדי להכין את דירוג החברות היה ההכנסות שהן ייצרו בשנת 2012. הדירוג הוכן במשותף על ידי Bisnode D&B Polsak חברה לאינטליגנציה עסקית והשבועון "Gazeta Finansowa".

• 2013 – TC Debica S.A. בין החברות הרשומות הצומחות במהירות הרבה ביותר

דירוג 100 החברות הטובות ביותר של מגזין "פורבס".חברת הצמיגים Debica S.A. דורגה במקום ה-54 ברשימת 100 החברות הרשומות הצומחות במהירות הגבוהה ביותר על ידי המגזין הכלכלי היוקרתי "פורבס". דירוג החברה הכולל היה 5.14, וכתוצאה מכך היא עלתה על חברות ידועות אחרות כגון סוכנות הביטוח PZU, קונגלומרט הנחושת KGHM, הבנק העולמי Pekao, או InterCars, חברה למכירת חלקי רכבים.

• Debica Tires "המוצר הטוב לשנת 2012"

צרכנים דרגו את צמיגי Debica כמוצר איכות בסקר של מוסף הפורום העסקי עבור העיתון היומי "Dziennik Gazeta Prawna". צמיגי Debica זכו למספר הגבוה ביותר של התייחסויות בסקר הלאומי של גישות והעדפות הצרכנים לגבי "מוצר הטוב לשנת 2012". הסקר בוצע על ידי חלק העריכה של "פורום העסקים" – מוסף לעיתון היומי "Dziennik Gazeta Prawna". החסות והתמיכה העסקית לסקר ניתנו על ידי המוסד לפילוסופיה ולסוציולוגיה של האקדמיה הפולנית למדעים.

• 2013 – TC Debica S.A. בין "פניני הכלכלה הפולני לשנת 2012"

היצרנית T.C. Debica S.A. שוב ברשימת "הפנינים הגדולות" בדירוג "פניני הכלכלה הפולנית" של מגזין "השוק הפולני".

• 2013 – ציון לשבח ב-"100 העסקים המוזהבים הטובים ביותר באזור Subcarpathian" עבור חברת הצמיגים Debica S.A.

חברת הצמיגים Debica S.A. הפכה ליצואנית המובילה ברשימת העסקים המובילים באזור Subcarpathian. בדירוג השנתי של "מאה המוזהבות המובילות", יצרנית הצמיגים Debica זכתה בציון לשבח בקטגוריות הבאות: רווח נקי, חלק היצוא בסך כל המכירות, רמת ספירת ראשים והיוון בורסה מוביל. זו היא השנה השנייה ברציפות שבה חברת הצמיגים Debica S. A. זכתה בציון לשבח.

• Goodyear Dunlop Tires Polska sp. Z o.o.  ו-Goodyear Financial Services Center Sp. z o.o. שוב העניקו ציון כבוד עבור מדיניות משאבי האנוש הטובה ביותר

חברת הצמיגים Debica S. A., Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. ו-EEMEA Financial Service Center Sp. z o.o. המבוססות ב-Debica המספקת את שירותיה ל-27 מדינות אירופאיות, זכתה בתעודת העובדים המצטיינים, המוענקת כל שנה על ידי מוסד CRF בין-לאומי לחברות המחזיקות במדינות משאבי אנוש ברמה הגבוהה ביותר.


100% התאמה לרכבכם
רשמו את שם הרכב שלכם דגם ושנה ונחזור אליכם עם הצעת מחיר מיוחדת

 

 
שמירה על איכות הסביבה

 

 ההשקעה האקולוגית הנערכות ב-Debica נוצרו כתוצאה מאימוץ אסטרטגיית צמיחה מאוזנת. השלמת המשימה מבטיחה עמידה בכל הדרישות המשפטיות לצמצום כל השפעה שלילית שעלולה להיות למפעל על הסביבה.
נבנתה תחנת כוח מופעלת גז חדישה, בעלות של 15 מיליון דולר , עם קיבולת ייצור חשמל מספיקה המאפשרת לה לעמוד בקלות בצרכי החברה שחלקה באנרגיה שנוצרה תוך מודעות סביבתית עם כ-1/3 מ-50,000 תושבי העיר.
היא אפשרה לסגור מספר תחנות כוח מופעלות פחם. משימת ההשקעה אפשרה הפחתה של פליטות גז ב-98%, פליטות אבק ב-100%, ופסולת ב-40%. בחצרי החברה אף פועל מפעל מודרני לטיפול במים. איכות המים הנשאבים ממנו עולה על איכות המים שהחברה שואבת מהנהר. השינויים הטכנולוגיים אפשרו הפחתה של פליטות פחמימנים ב-49%, של צריכת אנרגיה ל-1 קילוגרם מוצר ב-19% ושל צריכת המים ב-55%.
הודות להשקעות אלו רמת הפליטות המזיקות הכוללת הפכה לנמוכה פי כמה וכמה מהרמה המצוינת בנורמות על פי חוק. עובדה זו מחוזקת בצורה הטובה ביותר בדמות אישור ה-ISO 14001 שהחברה קיבלה בספטמבר 1999 המכיר בכך שמערכת ניהול הסביבה שלה עומדת בתקן הבין-לאומי שהוצא על ידי ארגון ההסמכה הבין-לאומי Bureau Veritas Quality International. יש לציין ש-Debica הייתה החברה הפולנית הראשונה שקיבלה מסמך זה.